Ogólnie obsługa w ich Hubie w Doha tragiczna. Chciałem załatwić sprawę związaną z zostawionym bagażem w kabinie, zorientowaliśmy się na schodach wyjściowych z samolotu, odsyłali nas w pięć różnych miejsc i nikt nie potrafił załatwić prostej sprawy w końcu zażądali napisania maila, na który nikt nie odpisał chociaż napisałem ich trzy nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi... Obsługa skrajnie niemiła, jak dla mnie nie wiem dlaczego to linia pięciogwiazdkowa, jak dla mnie 1 gwiazdka to jest ok jak dla nich. Porównując ich do Lufthansy i ich Huba we Frankfurcie nie wspominając o Monachium to niebo a ziemia. No cóż ale on mają pieniądze z ropy to i na wyróżnienie zasłużyli ;)
Lot na trasie Berlin Tegel - Doha - Singapur oraz Kuala Lumpur - Doha - Berlin Tegel w lipcu 2016 r. Wszystkie loty punktualne, obsługiwane przez miłą i profesjonalną obsługę, tak naziemną, jak pokładową. Samoloty wygodne (A-330, A-340 i A-350), umożliwiające komfortowy i spokojny lot, także w klasie ekonomicznej. Na wyróżnienie w tym względzie zasługuje oczywiście A-350. Smaczne posiłki na pokładzie i szeroka oferta rozrywki pokładowej, trafiająca w filmowe i muzyczne gusta najbardziej wymagających.
Nowe samoloty. Punktualne. Ilość miejsca w klasie ekonomicznej przyzwoita.
Dramatyczny brak procedur awaryjnych. Lecielismy z Warszawy do Doha przez 5 godzin z pasażerem który tracił przytomność, obsługa nie miała przeszkolenia co robić, pilot nie zdecydował się na lądowanie awaryjne, po wylądowaniu w Doha nieprzytomny pasażer nie został odtransportowany do szpitala. Oczywiście w trakcie tego lotu brak serwisu bo obsługa zajmowała się chorym pasażerem. Dramat.
miła i kompetentna obsługa, zarówno przed i w trakcie rezerwacji (mail/telefon), jak i w trakcie lotu. Piękne stewardesy, wygodne siedzenia z dużą ilością miejsca (188cm), no może poza lotem europejskim (BUD-DOH). Krótka przesiadka w Doha.
klimatyzacja w Doha :D trochę już zdrożały bilety teraz, początkowo mieli rewelacyjne ceny, a teraz pewnie znów na tańszych przewoźników trzeba się przesiąść..
Jak dotąd nie narzekam. Porządne samoloty, dobry system rozrywki pokładowej, przyzwoite jedzenie i przydatny zestaw podróżnika (szczoteczka, pasta, zatyczki do uszu, skarpetki jak klima po nogach wieje itp.). Już za niedługo sprawdzę, czy nadal trzymają standard :)
nowoczesna, miła obsługa chociaż różna na każdym locie tzn jakby różne formy obsługi
starszy samolot, brak możliwości rozłożenia ekranu gdy wpięty był kojec dla niemowlęcia - blokowały się wzajemnie, menu takie same we wszystkich lotach tej samej linii,
samolot B777 zamiast A380 co było zaskoczeniem na lotnisku a ostatecznie sprawiło, że pierwotny wybór miejsc podczas rezerwacji nie miał żadnego znaczenia, menu takie same jak na locie wcześniejszym,
Zgubili mój bagaż i niestety było zero kontaktu z ich strony. Próbowałem się kontaktować z nimi, ale niestety tam gdzi mieli odpowiadać, ignorowali mnie zupełnie.Za taką obsługę dziękuję i nie polecam.
Infolinia nie ma połączenia z innymi działami firmy w Katarze. I nie dowiesz się niczego na temat reklamacji. Nieprofesjonalne podejście do klienta. Pasażerów traktują jak zło konieczne.
Arogancka obsługa przy boardingu i bardzo nieprzyjemna obsługa przy przesiadce w Doha. Po akcencie sądze, że byli to pracownicy z krajów dawnego związku radzieckiego.
Brak procedur obsługi klientów w trudnych sytuacjach. Są sami dla siebie a klient się nie liczy. Nie odpowiadają na zapytania dotyczące lotów i zażaleń.
Samolot! Stary, brak rozrywki pokładowej, b. ciasno a czystość też pozostawiała wiele do życzenia. Maksymalnie 3 gwiazdki, o pięciu nigdy mi się nie śniło!
- znacznie więcej miejsca dla pasażerów
- obsługa
-rozrywka pokładowa